Alla behöver tid för sig själva...

... därför ligger jag här och tar det lugnt i badkaret. Fyllt den så mycket det går och lagt i bubblor också. Underbart! Lyssnar på musik som gör mig avslappnad och har egen tid. Tänker på mina saker o sådär..

Idag är det måndag, blä! Vaknade vid 6.30 som vanligt, snoozade till 9.45 som vanligt, vaknade och gjorde alla grejer som jag alltid gör, tog bussen och sedan tåget mot praktiken som jag har gjort sedan vecka 4. Det var en helt okej dag idag, men är helt slut. Både i huvudet och kroppen. Har lust att gå och lägga mig, men det är sååååå skönt i badkaret! Hihi :)

Imorgon är det den dagen jag har längtat efter - min kusin från Chile kommer!!! Detta betyder alltså att jag, så fort jag slutat på praktiken ska iväg till pappa, därefter ska vi åka mot arlanda och hämta min kusin! :) skit nice!

Menmen, nu är det tid för mig själv igen. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0