Depp mode

Morgonen var grym, dagen var grym, kvällen suger. La mig ner i sängen o började kolla igenom gamla bilder.. Väääldigt gamla bilder. Vad hittar man? Bilder på min älskade älsklings mormor.. Åh, blir så jävla ledsen när jag tänker på att hon inte kan ringa mig varje dag eftersom det är för dyrt eller att jag inte kan gå till henne när jag vill.. Saknar dig otroligt mycket och jag behöver dig. Vi måste ha våra snackisar genom telefon.. Eller när du håller om mig medan vi pratar om känsliga grejer.. Åh, saknaden svider. Kan fortfrande inte fatta att du inte längre är 20min ifrån mig, utan faktiskt flera långa timmar.. Jag hoppas du har det bra med din dotter o dina andra barnbarn.. Du förtjänar det bästa min solstråle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0