Sämsta torsdagen

Idag har det varit den sämsta torsdagen nånsin! Har haft så tråkigt, varit så irriterad.. Och ja, det har verkligen inte blivit bättre. Nu är klockan 01.11, Jonathan sitter med sin bror och spelar Xbox. Vad gör jag? INGENTING. Har tråkigt. Ska gå o lägga mig vafan.. Äcklig dag det har varit, behöver sömn..
 
Imorgon blir det ingen praktik. Jag är sjuk, och dom skickade hem mig idag o bad mig vila idag och imorgon. Såå.. Tråkig fredag, lördag och söndag. Måste bli frisk!! Förhoppningsvis är jag tillbaka på praktiken på måndag. Hoppashoppashoppas!
 
Jaja, har faktiskt ingenting o skriva. Satte mig bara här för att fördriva tiden lite.. BORING!! Det är allt jag har o säga.. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0