Vilo söndag

Ligger i soffan och vilar. Är sååå trött efter gårdagens jobb och party.

Gårdagen började med att jag vaknade upp med Jonis bredvid mig, vi vaknade vääldigt tidigt då han började jobba igår. Vi käkade frukost och sedan åkte han iväg. Tog det lugnt en stund och sedan hoppade jag in i duschen. Somnade om efter det i ungefär en timme, så vid 12 var jag uppe igen. Fixade mig lite smått, käkade och tittade på tv. Mamma, Jaime och lillebror åkte iväg på kalas vid 2 och då började jag fixa resten av det som skulle fixas, gick mot parkeringen där Bane & Angelika väntade på mig med bilen. Åkte till Scandic där jag skulle jobba (någon klass grej). Vid 8 tog jag bussen mot stationen och åkte till stan, sedan gick jag till Olé där mamma och Jaime väntade på mig. Vi käkade, drack lite och sedan gick vi till O'learys och kollade på Real madrid - Sevilla matchen tillsammans med deras vänner. Efter det gick vi mot bilarna och åkte till Clandestino. Grymt lyckad och dansfylld kväll! Sjukt kul!

Vet att vissa av er tänker att det verkar konstigt att man väljer att gå ut med sin mamma och låtsas pappa, men det var sjuuuuukt kul!

Jaja, blev tröttare nu av att skriva haha så rundar av här. Bjuder på en bild, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0