Booooooriiiing

Sonia Q

AAAHHHH!!!!!! JAG ÄR LIKADAAAAN!!! 
Hahahhaa förstår inte varför man mår så jävla illa av mat på morgonen, hur orkar folk äta mackor och ägg och jag vet inte vaaad! Har sedan tre år tillbaka bara druckit te och det funkar verkligen! 
Jag är inte ensam! :D

Hahahaha jafaan, hatar det.. 


Jahap.. Sitter och tråkar framför bärbara datorn medan älskling spelar på sin dator. BORING! Vi satt och kolla på film och vad händer så fort den tar slut? Jo, han ställer sig upp och sträcker på sig, sedan går han sakta, sakta mot datorn och sätter på sitt spel.. Har lust o strypa honom! Hatar det där jävla spelet haha, han spelar all daaay looong. 

Jaja, jag sitter här o tar kort på mig samtidigt som jag väntar på att älsklingens bröder ska komma. Då blir det lite socialt sällskap iallafall. Hoppas jag.. 

Måste även stolt berätta att jag är klar med min religions uppgift som jag har krigat med i tre dagar nu. Jävligt stolt! Den blev skit bra och jag satsade verkligen, så jag förväntar mig minst ett G vafan.. Annars blir jag skit lack.. 

ÅÅÅÅÅÅÅH HAR TRÅKGIT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0