"Imma get fucked up, just fill up my cup"

ShuuuuuuuZz,
 
Sitter i rummet, pumpar musik och pluggar inför provet som jag har idag. 
Skönt att ha ledigt idag (förutom sista lektionen där jag har prov). 
Efter provet ska jag gå och lämna runt lite CV:n och hoppas på det bästa haha.
 
Så.. Vad händer i sommar? 
Själv tar jag ju studenten den 4 juni. 
Min kusin gifter sig den 8 juni. 
Jag åker iväg till Turkiet med min familj den 10 juni. 
Tillbaka 25 juni, bästis åker den 29 juni :( 
Va hemma, jobba, umgås med vänner, njuta till max! 
Och sedan.. Teneneneneee!!
Kanske åka till Spanien med min bror och hans flickvän!! 
AS NICE! 
Längtar som fan!! 
 
Haha japp, det är vad jag har planerat iallafall,
förhoppningsvis händer allt så som de ska.
 
Aja, nu ska jag återgå till mitt pluggande,
bjuder på en söt bild hehehehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0